Funderingar inför 14 februari

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på för skoj till Fredrik.
Det är svårt att köpa till killar!
Till en tjej är det ju skit enkelt!
Först, rosor- röda i massor!
Sen ett sött kort
Sexiga underkläder (ok kanske inte till en gravid valross men men)
En söt fotoram med ett kort på sig och sin älskling
En god parfym
En vacker klänning
En ring
Ett halsband
Ett armband
Något annat smycke

Men till kille...
...?
Och nu tänker vi Fredrik.
Inga smycken, för sånt har han redan och sen vet jag knappt vad han skulle gilla.
Parfym, jo visst men han gillar bara svindyra parfymer och jag tycker alla luktar lika dant:P Okej den han har med rosor luktar så gott:)
Spel, såå oromantiskt!!

Jag har ingen idé alls.

Nallar går feting bort. Det ger jag kanske till Alice. Inte till Fredrik. Är så sjukt trött på nallar!

Någon idé på något lite speciellt?


Känns lite så..

Vi skulle gått ut och käkat också.. Men jag som gravid och inte gillar mat.. Njee är itne så lockande. De enda jag vill ha är smörgårstårta:P De hade ju vatt något!

Fredrik om du läser min blogg, så får du gärna överraska med smörgårstårta!
...Och de du gjorde igår kväll;)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är det svårt att handla till killar!



Jag bryr mig inte så mycket om vad som är romantiskt och oromantiskt faktiskt. Jag köper hellre något som Jesper vill ha och att det är oromantiskt, än köper något romantiskt som ändå dör typ rosor ;)

Jag har faktiskt köpt Fifa 11 till PS3 till jesper för det vet jag att han vill ha!

Och jag ska iväg på en seans den 15 feb med mamma och mina systrar så jag önskar mig biljetten av honom :) så blir alla nöjda och glada!



Ut och käka är ju både gott, mysigt och romantiskt. Överraska med tre-rätters hemma hos er, ta ett bad tillsammans, hyr någon romantisk film, gör något kul tillsammans till helgen.. Det finns hur mycket som helst. ett nytt wiispel ;)



Kraaam

2011-02-08 @ 11:38:42
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag och R har gjort så att vi ska gå och kolla på Magnus Betnér tillsammans som alla hjärtans dag present till varandra. Kanske skulle ni kunna hitta på någon sådant tillsammmans innan Harry kommer så ni bara får vara för er själva =)

2011-02-08 @ 12:02:53
URL: http://ceciliase.blogg.se/
Postat av: eriika

ah då förstår jag :) va bara lite nyfiken, fjärt va beräknad och kom i juni. 2 dagar före BF :)

2011-02-08 @ 18:36:11
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0