Hej

Go kväll!
Haft en bra dag idag, men va snabbt dagen flygit förbi!
Först var vi på öppna förskolan en stund. Var bara Alice och en till liten Kille. Säkert många sjuka just i dessa tider! Men de var mysigt iaf=)
Efter öf gick vi ner till stan och mötte Fredrik och fikade/lunchade lite. Alice var så trött, vägrade äta och var så bråkig. Försökte hålla henne vaken när vi gick hem, tar bara ca 10-15 min hem från stan och ville inte att hon skulle sova då så hon inte somnade sen. Men hon somnade.. Trodde hon skulle vakna när vi kom hem och vara pigg men hon sov medan jag bar upp henne och tog av henne overallen och flis kläderna. Sov från 13-15=) Jag somnade med och sov nästan lika länge:P Gott!!

Städade lite snabbt innan Fredrik kom hem från jobbet och sen stack jag och Martina till bokrean i Sociten. Köpte en kanon bok! Allt från graviditetsveckor/förlossning/amning, till barnmats recept och relationer med barnet och syskon!

Sen gick vi till H&M och jag hittade så söta strumpor till Harry:) Så han fick dom, även då jag sagt att jag inte ska köpa så mkt mer nu:P Svårt att hålla sig! Alice har ju sjukt mkt kläder men vill ju köpa lite nytt iaf! Sen är det ju skillnad på Alice kläder och kläderna i butik nu. Ja eftersom Alice föddes på hösten så är alla kläder nästan i flis och tjocka tyger. Lite väl varmt till sommaren då Harry dyker upp. Så lite nytt måste vi köpa iaf=) Gekås nästa haha:P

Fredrik hade lånat en elgrill av Alice farmor och farfar så ikväll grillade vi:) Så sjukt mätt! Men gjorde ändå guaccamole och tryckte i mig med nachos:P Gott!

Nu ska jag nog sova, eller det beror på om Fredrik ska sova. Jag gillar inte att sitta uppe själv på kvällarna! Känns obehagligt att vara den enda som är vaken i familjen. Vet ej varför jag känner så men de har jag alltid gjort. Gäller dock bara om de är andra vuxna runt mig. Skulle jag bo själv med Alice hade jag ju inte gått och lagt mig samtidigt som henne.

Men jag är sjukt trött så de vore inte fel med att sova tidigt en fredakväll:)
Imon ska vi eventuellt till Halmstad och kika lite, sen kanske träffa E för en promenad (om jag hinner hem tills dess hon kan träffas, hoppas de!)

Godnatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Aa, måndag är det jobbintervju !

Jag köpte nästan liknande skor jag hade innan, men får hoppas att dessa håller lite bättre.

Kan lägga upp en bild på bloggen sen.

Har letat efter kängor med nitar på men hittar inga. Så igårpå gekås köpte jag sånna tunna skärp med nitar på som man kan ta runt skon, visst är jag smart^^

Jorå igår mådde jag lite bättre, men mådde illa lite smått med huvudvärk & nu idag (lördag) är jag vaknade så mådde jag inte så bra. Men känns som de kommer gå över.

Ha en fin dag!

Kram!

2011-02-26 @ 08:34:23
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0