Hejdå min kära vän

Häromdagen tog min bankdosa ett dopp i en vattenfylld stekpanna. Fredriks fel by the way..

Kommer inte in på min internet bank nu! Är väl inte så konstigt egentligen, MEN Fredrik kom inte heller in i måndags! Så jag har lite hopp om att det är sidan på nätet som krabbar och inte min dosa, för den verkar vara helt OK.


Satt och fejk lipade över min dosa och Alice började asflabba, riktigt bitchigt av henne:P Är mina "tårar" så roande? :P

Jag vet inte vad jag har på mitt kort! Är jag fattig eller rik? Uttagningsautomat, va är de? Hallå?

Kommentarer
Postat av: Malin

Mendå ^^

Själv är man fattig, men pengarna kommer ju igen på Fredag & det är ju bara 1.5 dag ca :)

2011-02-23 @ 13:52:28
URL: http://kilkkim.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahahaha!

Rolig bild : )



Allt bra med dig?



kraaaam

2011-02-23 @ 18:26:17
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0