Helgen

Helgen var super trevlig! Som sagt, min bror och hans tjej var ju här och hälsa på oss=)

I lördags var vi på kungsmässan, fick köpt:
-3 par strumpor till Alice
-En pjamas till Harry
-2 bhar till mig
-En klänning till mig

En riktig sommarklänning! Ska ej ha den som gravid, är ju inte så varmt i juni liksom. Men resten av sommaren om jag inte känner mig för tjock för den vill säga=)
250:- på Bikbok=)


Sen på söndag var vi ju tvungna att ta en tur till Gekås:) Sebbe & Natta (bror och hans tjej) ville ju så gärna dit, dom har ju över 20 mil till Gekås i vanliga fall liksom:P
Så där fick vi shoppat lite också.
-Toarent
-Klorin
-Handsprit
-Disktrasor
-Gardiner till Alice
-Pjamas till Harry
-Bälte till Fredrik
-Födelsedagspresent till Nelli
-Mjuk tjocktröja till Alice
Sen fick Alice två presenter av Sebbe och Natta, ett lektält och ett leksett med plastbestick och muggar:)

Vi fick även köpa ett par mjukisbyxor till Fredrik och ett par till Alice, oplanerat. Fredirk hade Alice i knät när vi fikade och då måste blöjan kommit lite på sne för hon kissade igenom och både hon och Fredrik blev blöta:P Vi alla skrattade men det var ju synd, MEN Fredrik var skit nöjd över mjukisbyxorna till honom. Han tyckte dom var jättesköna och ville ha ett par till, men de fick han inte:P Alice behövde mjukisbyxor så det var bra att de blev köpt de med. Tur i oturen så att säga=)

Dom spelade även in igår när vi var på Gekås=) Mötte inspelningsteamet utanför när vi gick ut. Tänkte skicka fram Alice men de gjorde vi inte för det var pisskallt ute och alla ville till bilarna:P
Och idag börjar ju programmet Ullared på kanal 5=) De ska vi inte missa!

Alice nya gardiner för 149:- (tror jag)


Och Alice ursöta tjocktröja i storlek 98! Dom är mindre i storlekarna på Gekås (tycker jag), iaf på bodys och tröjor. Byxor är de stort i. Den var lite stor men hon kommer kunna ha den i vår/sommar.
Trots att den var äckligt rosa fick den följa med hem, dels för priset, 80 spänn, sen för att de var svara detaljer så den var lite tuffare än de där tjej rosa "snutte gull tusse tutt" söta:P Den var jättefin på, men de fick jag inge kort på såklart..



Och jag gör en fuling och lägger ut en bild på gästerna från helgen, trots att jag inte frågat innan:P
Men det gör med all säkerhet inget:)

Natta, Alice och min bror Sebbe=)

Är jag och min bror lika tycker ni? =P

Haft en underbar helg! God mat och gott sällskap!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Guuuud vad söt klänning vännen :)

Verkligen supersöt! Den klär dig!



Jag tycker att du och din bror är lika, men hade du inte skrivit att det var din bror så hade jag nog inte gissat det! :)



Kraaam

2011-02-21 @ 18:47:25
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: "bror"

Det gör absolut inget kan jag säga dig :D Söta vi blev på bilden tycker jag allt (:

2011-02-21 @ 19:23:30
Postat av: Sofie G

Tycker oxå ni är jätte söta på bilden och Bine din klänning var jätte fin på dig!!

Kram Sofie

2011-02-22 @ 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0