Hmm

Sitter här och är såå trött.. Undrade varför tills jag kom på att jag har ju inte sovit riktigt inatt, plus ingen vila på dagen. Så då är de inte konstigt att jag är så trött redan nu haha:P

Idag har vi vatt hemma mest. Alice var knepig och skulle sova fm iaf... Trots att jag sa att hon inte ska sova fm mer utan sova em ist så var hon alldeles för trött vid 11 så hon fick sova en stund redan då. Efter vi ätit lunch och lekt lite gick vi till stan. Kikade på en sak till Martina. Hittade inget:( Svårt att köpa till henne för hon önskar sig inget:P Få se om jag hittar något imon innan vi ska hälsa på dom:)

Sen gick jag och Alice och mötte E och hennes son och så fikade och lekte vi på Herberts. Dom har fått iordning där ganska så bra ändå. Dock hade deras ugn gått sönder så dom skulle laga den och då "brände" dom ut den eller vad E sa att dom hade sagt när hon frågade varför det var så rökigt. Sved i ögonen och var riktigt obehagligt så vi fick packa ihop och gå. Fast då hade ändå barnen lekt över en timma och Alice var trött så det var Ok iaf=) Fattar inte varför dom fick för sig att fixa med ugnen när dom hade gäster i lokalen.. Kändes ju lite knasigt.
Fredrik kom och hämtade mig och Alice så vi slapp gå hem, han sa att vi stank rök:/ Så när vi kom hem fick vi slänga av oss alla kläder och så badade jag och Alice och tvättade håret. Så nu luktar vi nog inge rök=)

Nu ska jag faktiskt bara ta mig ett glas kall oboy och sen sova. Behöver de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0