Kvällsblogg

Go kväll!
Nyss hemkommen från ett Mary kay party hos Lina, trevligt trevligt=)
Huden är mjuk och go nu=) Jättesugen på att köpa lite såna produkter, men ska vänta tills jag inte är gravid och alla graviditetshormoner är ute ur kroppen, för nu är min hy lite lustig... Litar inte på att jag får ett bra resultat, bytte ju serie när jag var gravid med Alice och hyn blev hemsk! Men sen när jag provade de lilla jag hade kvar från den serien efter de jag fått Alice så verkade det vara mkt bättre. Så får ta och köpa de när jag blir "frisk" som Fredrik så fint uttrycker de:P

Imon äre öppnaförskolan med Martina och Nelli=) Är bara unga föräldrar på fredagar så det ska bli lite mysigt=) Inte behöva känna sig så jädra ung imon kanske när alla kommer vara jämngamla:)

Nu ska jag sova.. Så hemskt trött! Inatt hade jag ju sovit som en liten gris, snarkat och haft mig. Fredrik undrade om jag ville "höra", han hade spelat in mig den jäveln! Jag snarkade som en riktig karl!! MEN detta sker endast om jag är supertrött och sover djupt eller är gravid med svullna slemhinnor. Så jag hade all rätt att snarka då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0