Lördag

Oj vilket fint väder idag! Och oj va dåligt jag mår.. Har huvudvärk och täppt i näsan.. Ska gå ner till stan iaf och byta Alice jeans, komma ut och röra lite på mig iaf.

Bokade precis tid för 3d ultraljud i Göteborg! Ska bli kul att se Harry så som vi såg Alice=) Och nu när jag har moderkakan där bak bör vi se bättre än med Alice. Hon var ju typ fixerad också när vi kom dit, eftersom vi hade det så sent. Så denna gången har vi de lite tidigare, fast inte än på över 1 månad. Men tiden går snabbt:)

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig helt klar och sen ska vi gå ut=)


Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig !!

2011-02-05 @ 16:44:50
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0