Måndag

Morrn morrn!
Idag vaknade Alice prick 7. Lagom kul för planen var att gå till ÖF och leka lite. Men de är ju bara öppet på fm och nu kommer fröken vilja sova framåt 9.30 och sen 2 timmar.. Hon skulle vaknat efter 8 så vi hade hunnit gå på fm och så hon kunde sovit på em ist..
Få se om jag tar henne i vagnen på en promenad i en timma och sen går till ÖF. Fast de är nästan 10 minus nu... Lite väl kallt för en så lång promenad..

Nu ska jag iaf ta en dusch och göra mig iordning. Funderar på hur jag ska lösa detta med vart jag ska ha Alice när jag duschar. Hon klättrar ju ur sin stol nu, när den ligger ner (har en hokuspokus) och när den står upp så vill hon inte sitta där för då har hon ingen bricka till leksakerna. Kanske dra ut hennes spjälsäng i hallen och ställa henne så hon ser mig i badrummet. Få klura på de.

Hörs senare! Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0