Min förkylda kotte

Idag vaknade jag med stora planer. Skulle till öppna förskolan och sen gå på stan och efter de en promenad. MEN Alice var så förkyld så vi sket i de. Hon var dålig igår med men jag hade hoppats på att de vatt en "en dags förkylning", men icke.. Nästan rinner och hon nyser. Är helt röd i ögonen stackan:/ Så blir till att vara inne idag.

Ska strax lägga henne med lite välling. Hon verkar trött lilla Kotten.
Harry är pigg dock, full rulle som vanligt i magen. Igår sparkade han mig så mkt och hårt när vi skulle sova att det gjorde riktigt ont. Kändes som Alice sparkar i typ vecka 35!!! Jag riktigt skrek till när han sparkade så hårt. Undra hur detta kommer bli när man väl kommer till vecka 35..

Köpt så fina kläder till Harry, men i färg så ni kommer garanterat veta vad det är för kön om jag visar er:P MEN jag kan visa en sak sen, för det är i en neutra färg iaf=)

Nu ska jag lägga Alice och sen gotta i mig lite chokladbollar som Fredrik gjorde igår till vårat söndagsmys:) Han gjorde ett chokladbolle hjärta till mig också, det är kärlek haha:P

Tjing!!


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Jag hade moderkakan i bakvägg med Adrian och jag kan trösta dig med att sparkarna blir mjukare sen när det inte finns lika mycket plats i magen att röra på sig.. Men det gjorde ändå förbannat ont.. men inte så man skriker högt iallafall.. :P

2011-02-07 @ 12:29:34
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0