Morgon Oboy

Sitter här och dricker varm oboy med grädde på toppen=) Mums!!

Och varför vi är uppe nu, så här tidigt (för detta är tidigt för oss!)? Jo för Alice vakande vid 3 inatt sen höll hon på till 5 och då gick vi upp. Hon låg och skrattade och busade jämte mig och var så charmig så.. Men så dags har varken jag eller Fredrik lust med sånt:/
Ska strax gå och lägga oss igen. Bara se till att hon är riktigt jädra trött innan!

Jag passade på att duscha och tvätta ansiktet nu när Fredrik gick upp, så för mig blir detta en fm lur haha:P

Nepp nu ska vi byta en blöja och göra lite välling till Kotten här.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Här är några som är uppe med tuppen :)



Blev det pannkakor igår? :)



Kraaam

2011-02-17 @ 13:07:38
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Mums med varm o´boy på morron =)



Alla verkar vara moron pigga idag även om det inte är friviligt =P

2011-02-17 @ 16:46:33
URL: http://ceciliase.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej, men en pannkaka kan alltid slinka ner för fy fabian vad gott det är :)

Okej, då ska jag prova med fler ägg och mer smör :)

Tack för tipset! haha!



Nej dem säger det. jag är såå glad att jag ska få följa med :)



Nja, jag blev faktiskt besviken på dem dära chokladfondanterna. Jag älskar choklad mest i världen MEN dem ser godare ut än dem smakar!



Kraaam

2011-02-17 @ 17:22:03
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0