Mvc idag

Vaknade nyss. Somnade som vanligt när jag la Alice vid 10. Hon sover än och ska sova fram till strax innan 12 hade jag tänkt. Sen ska vi till hennes farmor som ska passa henne medan jag sticker ner till stan och besöker mvc. Dags att träffa bm igen=) Man går inte så ofta med barn nr 2 tydligen, fler än jag som väntar barn nr 2 som märkt de? Har iaf flera vänner som ska ha nr 2 nu och dom har med sagt de att man går inte på lika mkt kontroller nu. Skönt kan jag tycka, iaf nu när jag har en sån felfri graviditet:) Otroligt härligt! Har inte ont någonstans! Ingen foglossning, ingen halsbränna, och ja inget annat heller! Kanon! Dock börja kilorna öka, men va fan! Jag orkar inte bry mig, för hur jag än vänder och vrider på de så kommer jag inte bli tjock som jag va innan. Då får jag gå upp 25 kilo till och det tror jag knappast att jag gör. Kanske kommer samla på mig så mkt vikt i vatten men inte i fett mot slutet. Få se. Så länge vi båda mår bra skiter jag i de=)

Jag har en jättefin kula på magen och ser inte alls fet ut som jag gjorde när jag var gravid med Alice iaf:P Men som sagt, då hade jag redan 16 kilo mer på kroppen än vad jag hade nu när jag blev gravid:P


Älskade bulan idag<3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har en supersöt liten kula : )



Men det sägs att man inte alls går upp lika mycket och inte alls mår lika dåligt om man väntar pojke som man gör när man väntar flicka! :) undra om det är sant? vad tror du?



SV: tack för alla tipsen och tack för " receptet " på sconesen. Ska nog prova det ikväll!

Det är bra med mig tack. själv också?



kraaam

2011-02-24 @ 12:31:14
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Fin mage =) Hoppas allt ser bra ut hos BM =)

2011-02-24 @ 13:26:29
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0