Ny vecka

Känner mig inte road över att det är en ny vecka:/
Har inte mkt planerat nu i veckan. Skulle till tandläkaren idag men dom ringde och ändrade de för tandläkaren var sjuk (säg någon som inte är det just nu liksom..) Så jag hade fått en tid i april, men då ändrade jag de till att dom kallar mig i höst ist. Man ska ju kolla tänderna efter en graviditetet, känns inte så nödvändigt att gå i april när jag ska ha barn i juni och sen ändå kommer bli kallad i höst.

Så ingenting händer i veckan. Eller jo, ska snabbt till mvc imon och ta ett prov som min bm glömde ta. Ska kolla om jag är vaccinerad emot rödahund eller ej. Fick ju min andra dos vaccin efter min förlossning då vaccinet inte bitit på mig innan. Om vaccinet inte bitit så vaccinerar dom nog inte om mig sa bm, för då biter inte vaccinet på mig helt enkelt. Få se, hoppas jag är vaccinerad.

Ska snart ta lite disk och sen ut och gå efter lunch. Tänkte kika in i garnaffären idag en snabb runda.

Suck.. jaja disken nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0