Onsdag

Känns som fredag idag, för vi brukar alltid ha mkt att göra på just fredagar konstigt nog. Och idag har vi varit iväg hela dagen nästan.

Hade vid på bvc vid 10, gick hemifrån vid lite efter 9 så Alice skulle kunna somna i vagnen och sova en stund. Icke att hon skulle sova.. Hon vaknade ändå vid 7 och var såå trött vid 9, men skulle ändå inte somna. Sen var det en sväng in på Bvc. Våran bvc sköterska blev såå glad över att vi ska ha en till bebis, klapapde mig på magen och sa "åh va kul att ni ska ha en till, ni som är så fina och underbara föräldrar, detta var en rolig nyhet" Jag gillar våran bvc sköterska:) Hon är så snäll=)

Sen idag så var det premiär för den nya öppnaförskolan på Bvc så det bjöds på tårta där, de kunde inte jag motstå! Så vi lekte där en stund och åt tårta:P Efter de mötte vi Emma och hennes son och lunchade på stan och sen fick barna leka lite:) Fredrik kom även dit och fikade lite med oss. Ni kan tro att Alice var trött när vi väl skulle gå hem. Hon somnade på direkten när vi börjat gå hem, så jag gick en längre runda så hon fick sova iaf 1 timma.

Och nu har vi precis kommit hem och sitter här och bara slappar. Skulle träffat en vän sen i em men hon hade fått magsjukan:/ Så vi ska träffas en annan dag, men de gör inget för jag är såå sjukt trött! Känner mig inte gravid alls, fören en sån här dag kommer. Då märks de i huvudet och liiite i kroppen. Än är jag foglossningsfri och fri från andra besvär, bara trött! Fast än är de inte dags för järntabletter!

Men såå trött! Nu ska jag lägga mig med Alice på soffan en stund. Hon är inte färdisoven märkte jag.. Grinfian..


Känner mig så tjock.. Alla mina 4 kilon sitter verkligen bara på magen och tuttisarna!
Fast kilorna får gärna sätta sig där, hela 6 kilon till som jag MAX ska gå upp:P Haha drömma kan man ju:P
Men om jag går upp 20 kilo till nu så väger jag inte ens så mkt som jag vägde när Alice var en månad gammal! Så jag har några kilon att röra mig på om vi säger så;)

Kommentarer
Postat av: sussi

grattis grattis grattis....

vet ni att det är en pojke lr tror ni bara det??

varför ny blogg förresten, gillade den gamla oxå ju :)

2011-02-02 @ 15:40:53
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0