Pannkakor!

Jag är såå hungrig!

Och de enda jag vill ha är Martinas pannkakor! Jag fattar inte hur en ung människa kan laga världens godaste mormors pannkakor! Ni vet såna ens mormor/farmor gör. De godaste i hela världen! Hon hade i galet mkt ägg minns jag iaf. Kanske ska försöka mig på de. Jag drömde nog om pannkakor, vakande nyss iaf med en kurrande mage och en sak i huvudet, just de- Pannkakor!

Har ingen sylt och inga ägg, och det snöar och blåser ut. Inte de ultimata vädret för att ta på sig och springa och handla i. Ska ändå strax iväg till bibblan och sen fika med en vän på stan.

Martina skrev nyss på fb att hon bjuder på pannkakslunch nästa vecka, detta gjorde min dag! Ett hurra för henne! :)

Bara för att jag är såå sugen på pannkakor idag är säkert inte Fredrik de, brukar vara så i denna familjen. Aldrig vill vi ha samma mat, därför gjorde vi ett matschema. Men nu har vi inte kommit igång med de igen sen vi vatt sjuka så idag vet jag inte vad vi ska äta. Hoppas han iaf vill ha pannkakor!


Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Hej! Spännande att du följer min blogg, trodde bara det var folk jag kände som kikade in då och då. Jag gick upp totalt 7kg under graviditeten, 3kg mindre än sist gång. Amningen funkar kanon denna gången och det är helt underbart! "Stora" tjejen kom inte upp i födelsevikten på tre veckor, så där var det bara att inse fakta - det fanns inte tillräckligt med käk så ersättning var oundvikligt. Men lilltjejen hade gått upp 500g på tio dagar så där är det inga tvivel om att morsan har grädde i tuttarna ;) Ser att vi båda kommer ha 1½år mellan våra kids, kul! Ha det gött :)

2011-02-16 @ 17:06:45
URL: http://hannasmobilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0