Så sluuuut

Puuh, va trött jag är. idag var det pannkakslunch hos Martina och Nelli=) Vi skulle vatt där vid 12 men strax där innan slog de mig att Fredrik nog inte lyft ur vagnen ur bilen igår och då hade vi ingen vagn=/ Ringde Fredrik och visst hade han oturligt nog glömt vagnen i bilen och var lånt utanför Vbg och jobbade. Men han körde in, halvvägs slog de mig att vi hade ju extra vagnen i källaren! Så vi fick ta den. Men var stressad och irriterad och kom inte till Martina fören en bra stund efter 12.. Var enda gång vi ska gå till dom kommer vi för sent! Annars är jag och Alice ganska så bra på att passa tider:P

Vi åt pannkakor, jättegott! Martina hade fått ett pannkaksjärn i födelsedags present så hon testade de. Blev inte lika gott som i stekpanna men välgodkända=) Vi stannade och lekte och sen kom Fredrik och Andreas (Martinas sambo) från jobben och fikade lite med pannkakor dom med=) Vi åkte inte hem fören nu vid 19.

Alice är supertrött. Hon ligger i sin säng och ska sova, övertrött och bara vrålar.

Vi alla är trötta idag. Ska fixa lite mat nu och sen vettitusan om inte jag går och lägger mig sen också.


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Jo, antar att det inte kommer bli lättaste i världen. Tänkte försöka göra det när hon äter eller sover :)

2011-02-23 @ 22:01:41
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har aldrig fått betela tillbaka någongång.

Har du fått de ?

2011-02-24 @ 10:26:39
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0