Sleepwalking...

Fredrik väckte mig igår när han kom och la sig, sa speciefikt till honom när jag la mig vid 23 att väck mig inte när du lägger dig. Han trodde inte en hög med pussar skulle väcka mig? Sen kunde inte jag somna om! Tro jag somnade vid halv 2, och strax därefter vaknade Alice. Välling och blöja fick hon, men knäckte sig totalt när Fredrik gick ut från hennes rum så hon fick ligga hos oss mitt emellan. Och hon snurrade, och snurrade och snurrade.... Så jag har knappt sovit inatt! Dock vaknade inte ungen fören 8.30 och då hade hon legat still sen 7. Jag fick sova lite iaf=)

Idag ska vi ta på oss och gå och posta brev till FK som Fredrik glömt. Handla lite mat och sen leta present till Martina som fyller år idag<3 Grattis till henne!

Sen efter 16 ska vi träffa E och hennes son och fika lite i stan. Så full rulle idag. Måste rusa in i duschen nu så vi hinner.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Många som fyller år idag.

Jag vet 3st ^^

2011-02-22 @ 15:33:54
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0