Söndag

Idag händer de inte mkt. Fredrik är ute och fixar med sin jobbar-bil och jag och Alice är inne och segar.

Hon låg och sov fm för en liten stund sedan. Jag sitter vid datorn, helt plötsligt hör jag någon sucka bakom mig, vänder mig om och ser att Alice står där:P Håret står åt alla håll, världens flin med nappen på sne och helt nyvaken! Så jädra söt! Hon brukar alltid skrika när hon vaknar men nu hade hon traskat upp helt själv:) Jag stärckte ut armarna och hon rusar fram och kramar mig, världens gosfia!

Nu kom hon här igen, hon har varit i sitt rum och gjort nr 2. Hon går alltid iväg då, gör inte alla barn de? Så nu ska vi byta blöja och sen äta lite lunch. Kanske går ut och mata ankan vid fästningen sen. Idag är det ju lönehelg så affärerna nere i stan har ju öppet ifall vi kanske ska kika på något=)

Visst ja, sen ska vi storhandla här idag. Alltid lika tråkigt..


Kommentarer
Postat av: Malin

Just de ja, jag hade glömt att dem hade "söndagsöppet" idag!

Fick ni köpt något?



2011-02-27 @ 16:34:11
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0