Söndag

Idag vakande vi vid lite efter 10. Om vi inte räknar att Alice skulle upp vid 6 men fick välling och vi alla somnade om så gott:) Igår hängde jag en filt över vårt sovrumsfönster så det skulle bli mörkare, märkt att både jag och Alice sover bättre, och längre då:) Få köpa rullgardiner snart som vi kan ha ist.

Idag ska vi städa, har inte städat sen förra söndagen, eller där innan. Vi har ju inte ätit något så det är inte mkt disk me tallrikar, men glas. Härom dagen använde vi nog 11 glas tillsammans. Vill ju inte blanda glad när vi är sjuka och ingen minns vem glas som är vems heller. Så nu på fm ska de diskas och sen dammsugas i em och ta iordning.

För nu måste de göras, mår faktiskt mkt bättre idag. Om vi orkar ska vi ut och gå en kort runda sen i solen. Om vi orkar och hinner då. Mkt som ska göras idag som sagt.

Och jag ska duscha och tvätta håret nu snart, det ser jag fram emot så skiti som jag är nu! För vem duschar när man har magsjuka och förkylning?

Nu frukost, ska bli spännande att se vad magen säger om några mackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0