Stackars oss=(

Tyck synd om oss!! Vi är såå sjuka:(

Alice började ju vara dålig i tisdags, jag lite så också. På tisdagskvällen när vi sitter och äter så kräker hon. Vi tänkte att hon satt i halsen. Sen vare inge mer med de. På onsdag är jag ju skit dålig. Orkar knappt röra mig. Feber och ont i halsen... Alice var gnällig hon med, hade diaré på morgonen, hela blöjan och jamasen full... Fredrik mådde skit när han kom hem från jobbet också. Som tur var fick Alice gå ner till farmor och farfar någon timma på onsdagen så vi fick vila lite. När hon kommer upp fiser hon som jag vet inte vad! Sen diaré igen. Får ställa ungen i duschen och duscha av henne. När hon kommer upp och jag sitter och torkar henne kräker hon över hela sig själv, mig, toalettgolvet och Fredrik. In me henne i duschen igen, av med våra kläder och städa/tvätta. Men inatt var de lugnt. Hon har legat inne hos oss, vi lyfte in hennes säng. Hon har fisit hela natten stackarn=( Men inge mer kräk eller diaré. Idag var Fredrik hemma från jobbet också. Jag kände att jag mår så jävla dåligt så att om hon började kräkas och så skulle jag inte orka ta de. Fredrik mådde inte heller helt 100 idag så han stannade mer än gärna hemma idag. Nu ligger dom båda och sover och jag har precis duschat och tvättat håret. Inte gjort de sen i tisdags! Äckligt men jag har ju vatt sjuk, eller är ju sjuk.

Egentligen orkar jag inte sitta här. Men jag måste. Idag är sista dagen som jag kan beställa de jag ska ge Fredrik på alla hjärtans dag. Så jag måste kika efter en sak här på datorn och sen ner till stan! Jag orkar verkligen inte men vad ska jag göra. Men nu sen jag duschade har jag börjat få ont i magen så få se om jag kommer ner till stan sen eller ej.

Den enda som är pigg är Harry. Helt vild i magen! Det gör mig lite smått åksjuk när han bökar omkring så.

Nu ska jag göra de som jag egentligen satte på datorn för och sen slänga mig på soffan igen.

Hoppas ni andra är friska och krya! Tydligen många som är sjuka nu:(

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Urs vad jobbigt, hoppas ni kryar på er!

2011-02-10 @ 14:06:58
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Malin

Men fy!

Stackare, krya på er!



Vill du ha sällskap på stan ngn dag eller ses, så hör av dig.

Kan ge dig mitt nr nästa gång vi e inne på msn samtidigt.

2011-02-10 @ 14:35:17
URL: http://kilkkim.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stackars Stackars er!



Krya på er! Skickar kramar till er alla.



kraam Emelie

2011-02-10 @ 17:58:07
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0