Stressar jag upp honom?

Sitter här och undrar om jag har stressat upp Fredrik?
Jag sa till honom igår att köp inget smycke till mig.
"Va" utbrister han, "men på din blogg.."
Haha:P Ja men jag kom på att jag har ju så mkt smycken och jag vill inget ha "bara för att".
Så jag bad honom köpa ett presentkort i någon affär ist.

Han ringde nyss, "är du säker på att du vill ha ett presentkort???!"
Jag tror han är riktigt orolig nu:P
"Menade hon allvar igår? Vill hon inte ha ett halsband?", så snurrar nog hans tankar nu.

Jag vill bara ha min smörgåstårta, en mysig kväll och en bra film. Då är jag nöjd:)
Sen att se att han själv blir glad över de jag köpt till honom också, då vore jag supernöjd!

Tro ni killar blir stressade över tjejers förväntningar på såna här dagar då presenter ska ges?
Det tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0