Suck..

Alice har haft mer diarré:( Hon är helt blek ungen. Hon vill inte äta eller dricka heller. Vi gör allt. Fick i henne en halv burk med 6 månaders mat, utan bitar och sånt. Köpte de innan när jag köpte blåbärssoppa till henne. Kräker hon så är det ju skönt med mat som inte innehåller mkt bitar tänkte vi. Så nu är det 6 månaders burkar som gäller tills hon blir bättre.

Jag pallade mig ner till stan. Höll på att dö. Kände när jag var på väg ner att fan jag får vända för jag svimmar. Men jag fixade de och nu mår jag skit x2. Fredrik stack och hämtade pizza. De enda jag är sugen på. Mat och sånt har jag aldrig problem med när jag är sjuk (iaf bruakr jag aldrig ha problem med de). Inte pizza och hamburgare iaf! :P Så nu blir det pizza och hoppas de får stanna i magen! Har lite ont men de kan vara för att jag är hungrig också.

Har bäddat med Alice madrass på golvet och filtar och gosedjur. Tänkte hon kunde ligga där och gosa medan vi åt. Nu håller hon på att möblera om ist. Fattar inte hur hon orkar med de, hon är ju helt slut och kritvit i ansiktet.

Nu pizza:)

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Urs då, sådär var Adrian också, och det höll i sig i flera dagar.. :/ Hoppas att hon och ni känner er bätter snart.

2011-02-10 @ 21:50:36
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: carola

åh låter inget vidare alls..

Hoppas ni kryar på er så ni kan hitta på något i helgen.

kram på er alla

2011-02-11 @ 08:18:11
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0