Tisdag

Åh fy.. Knappt sovit inatt. Och de har inte varit Alice "fel". Nä det har ju stormat som fan. Kan inte minnas stormen Gudrun men fasen va de blåste inatt! Vaknade vid 2 och kunde inte somna om. Fredrik vakande också, eller jag råkade väcka honom, men jag trodde han var vaken först så därför började jag prata med honom:P Sen kunde inte han heller somna om. Men jag somnade långt efter honom. Konstigt nog vaknade inte Alice, det var jag säker på att hon skulle så som de blåste!!

Alice är jätteförkyld och jag har ont i halsen. Yes..

Nu orkar jag inte sitta här mer, soffläge idag!

Kommentera gärna inlägget under om namn till Harry söta du!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det gör riktigt ont att se honom sådär. Man kan ju inte göra nå heller :(

2011-02-08 @ 09:09:04
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: eriika

du förresten, jag vet inte om du sagt när BF är, men får jag fråga när harry är beräknad att ploppa ut till världen? :)

2011-02-08 @ 09:37:46
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0