Torsdag

Idag har vi bara städat. Bytt gardiner och fixat och donat.

Vatt så trött idag! Först tog vi ju och la oss vid 7 (eftersom vi vatt uppe sen 5), och vaknade vid 9.40:) Sen ville Alice sova igen vid 13.30 så då gick vi och la oss igen, och jag råkade somna. Hade tänkt gått upp och försökt virka lite nämligen. Virka på kvällen går ej för då är jag för trött. Eller virka och virka.. Jag håller ju på att lära mig så jag gör ju fel jämt och försöker klura ut hur man gör rätt:P

Imon har vi massor att göra! Tänkt gå till ÖF en stund på fm, sen hem och äta lunch, ner till stan och köpa kläder till Alice och vitaminer till mig. Efter de ska vi kika in de nya leklandet när Fredrik slutat och sen handla lite till helgen.
Imon kommer min bror och hans tjej hit och ska stanna i helgen också=)

Så imon blir det ett tajt schema! Men såna dagar är lite kul faktiskt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0