Torsdag

Åh fick för mig att de var fredag idag.. Suck, en hel dag kvar tills dess!

Idag vakande jag vid 8, Alice vid halv 9. Så jag är sååå utvilad! Igår somnade jag som en gris, brukar alltid ligga och prata med Fredrik en stund innan jag somnar men igår så märkte jag knappt att han kom och la sig, typ 10 min efter mig. Fredrik hade inte kunnat sova, så han berättade att jag hade snarkat såå mkt:P Antingen för att jag var så trött eller för att jag är gravid. Harry var nog också trött för han var lugn igår kväll när jag skulle sova. Var nog så trött för jag inte sovit på fm som jag brukar. Få se om jag tar mig en lur med Alice sen eller om jag går ut på en promenad med henne. Verkar vara så lurigt väder idag, antingen kommer de bli fint eller så kommer de regn. Jag hoppas lite på regn så jag får sova:P

Nu ska jag nog föreslå ett bad för Alice. Hon ska ändå bada idag och då kan hon lika väl bada med mig nu på fm=)

"Vill du bada med mamma Alice?"
"AAAAA"

Sen stack hon ut i hallen mot badrummet:)


När vi badade i måndags=)

Kommentarer
Postat av: sussi

ok... =)

sötbild, va stor hon har blivit.

sova är bäst, försöker så gott det går å inte sova på dan för då sover ja rätt dåligt på natten men ibland går det ju inte å låta bli för man är sååååååååå trött.. :P

2011-02-03 @ 10:57:51
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0