Tråk

Tänkte bara tala om hur tråkigt jag har de just nu. Alice sover och jag sitter här tyst. Hon kommer nog inte sova så länge till så då blir det full rulle igen, om hon är lite piggare vill säga.

Vet inte vad jag ska göra. Har ont i ryggen idag igen så blir inget städat för min del.. Finns verkligen inget att göra:/
Har ingen fantasi heller. Skulle vilja pyssla med något men vad är frågan. Skulle haft en symaskin, då hade jag kunnat lära mig sy och sytt kläder till barnen=) Kanske ska önska mig en symaskin när jag fyller år:P Är det svårt att sy sånt tro? Måste väl finnas böcker om hur man gör? Har noll koll!

Nepp bli tjock på soffan får de bli idag, en sån dag får man ha som gravid, eller några såna dagar;P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har aldrig kunnat sy, fick ett stort IG i skolan som ung :/ Men jag har aldrig varit intresserad av det ihäller!



Tycker inte om att måla?!

Jag har faktiskt blivit mer och mer intresserad av det nu på äldre dagar. Köpt ett staffli, några cansas tavlor(eller vad det nu heter), penslar och färg. Kostar inte allt för mycket. Men tiden bara springer iväg när man väl kommer igång!



Kraaam på dig

2011-02-07 @ 14:32:04
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Det är inte SÅ svårt att sy.. Och det är roligt också! det tycker jag du ska börja med, så önska dig en symaskin. :)

2011-02-07 @ 15:21:48
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0