Varför sparkar bebisen?

Harry har börjat svara på mina puffar på magen. Hysteriskt roligt! Han är väldigt aktiv må jag säga. Nu mera känner jag sparkar när jag står upp och inte bara när jag sitter stilla.

Nyss tog jag mig ett bad. Harry och jag=) Han sparkade hejvilt och jag tänke att vattnet kanske är för varmt..?
För varför sparkar en bebis egentligen? Alice sparkade för att hon ville ha plats, det var uppenbart:P Men det verkar som om Harry "söker närhet" på ett annorlunda sätt än vad Alice gjorde. Han verkar mera nyfiken, redan nu.


Jag har inge svar på varför han sparkar så mkt, förhoppningsvis är det för att han vet att jag är hans mamma och han vill träffa mig=) Man kan ju hoppas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0