Vilken alla hjärtans dag!

Oj vilken härlig dag vi hade igår!

Först kommer Fredrik hem med en bukett rosor och ett sött kort:)
Blommor brukar jag få då och då men det är alltid uppskattat:)



Efter de är jag ivrig på att ge honom sin present, men jag får min först. Asken avslöjar det hela:P
Självklart ett smycke, han tyckte ett presentkort var så opersonligt och oromantiskt. Vilket jag kan hålla med om iofs. Var ett underbart vackert armband från Thomas Sabo! Jag älskar TS smycken! Har halsband och 3 berlocker men inget armband, och just de han köpte till mig igår var de jag ville ha=) Och jag hade ingen aning om att han hade tänkt köpa de så det var lite kul att få=)


Satte på de berlockerna jag har, en trollslända, ett A (som symboliserar Alice såklart=)) och en fjäder (för jag älskar fjädrar!)

Nu vill jag ha ett F för Fredrik och sen en bokstav för Harry, vad det nu kan bli för namn på den plutten.

Fredrik blev jätteglad för sin present! Tur de!

Han fick, MIG! Hehe:P En bricka med ett kort på mig ingraverat, eller hur dom nu gjort.
Han blev jätteglad verkligen, det såg jag på honom=)

Sen efter vi bytt presenter så lämnade vi Alice hos hennes farmor och åkte och hämtade smörgåstårtan.
Oj va hemskt de var! Märkte på direkten att vi fått fel smörgåstårta:/ Vi hade beställt räkor och skinka men fick räkor och lax. Det var inte problemet vad som var överst, för vi båda gillar lax. Men fyllningen i!! I den med räkor och skinka var det skinkröra och sen en räkröra, jättegott! Men i denna med räkor och lax var det ett mellanlägg med ananas och vitkål!! Fy va äckligt!! Blev såå besviken=( Hon i kassan var jätte upprörd och ville kompensera för felet så vi fick massa skinka vid sidan om sen drog hon av 75 spänn. Bra de iaf.

Efter de körde vi till hemmakväll och hyrde film, Grown ups och Predator. Grown ups var så bra! Kommer en recension på filmerna senare i bloggen=) Köpte massa godis och cola också, slog på stort haha:P

Utsvulna som vi var så kastade vi oss på smörgåstårtan på direkten när vi kom hem, och upptäckte att det var RÄTT JÄDRA FYLLNING! Så inte nog med att vi fått lax som vi båda gillar, plus skinka, plus 75 spänn billare utan vi fick rätt fyllning också! Vi fick den goda räkfyllningen och skinkfyllningen och inte den med vitkål och ananas! Vilket klipp haa:P Då var vi nöjda!!

Alice hämtade vi halv 21 och hon var så trött så hon somnade på direkten och vi kollade klart på båda filmerna:) Kom inte i säng fören vid 01 bara för de, så jag var livlös imorse när Fredrik gick till jobbet:P

Kommer bli en seg innedag för de! Sen är det kallt ute idag plus att jag har ont i halsen. Så idag gosar vi inne:)

Nu ska jag ta den sista biten av smörgåstårtan och gosa ner mig i soffan:)

Hoppas er alla hjärtans dag var mysig:)

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Meh vad otrevligt! Nog för att jag håller med om att grytlappar nog är enklare, men en babyfilt är inte mycket svårare..

2011-02-15 @ 12:17:55
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: carola

åh vilket fint armband.

Har pikat maken fler år om ett armband där barnen får välja berlocker.



Kram och sussa sött

2011-02-15 @ 22:01:09
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0