Zzz..

Jag är såå trött!

Alice har ju börjat matvägra lite smått.. Och igår skulle hon varken äta upp sin kvällsmat eller ens ha sin godnatt välling. Så vi visste att hon skulle vakna inatt och vara hungrig. Vilket hon gjorde strax innan 2. Sen skulle hon inte somna om. Så jag har fått vatt uppe med henne till iaf 7 imorse. Sen somnade vi på soffan och sov till halv 9. Nu snart ska jag lägga Alice för en fm lur och jag hoppas innerligt att hon sover minst 2 timmar så jag kan få sova också. Hon brukar sova minst 2 timmar så jag tro nog hon gör det även idag.

Vi har börjat nysa här också.. Vet ej om jag är förkyld eller att jag mår skit är för att jag knappt sovit något i natt. Time will tell.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0