Första mammabyxorna

Vilken skillnad på graviditeter jag har! Med Alice hade jag redan haft mammabyxor i ca 6 veckor, med Harry köpte jag mina första par mammabyxor igår:P

Har en helt annan mage nu, inte så fläskig utan mer hård och rund. Den är dock bred på sidorna, som med Alice. Fast inte så mkt som med henne, kanske brer ut sig senare, en typisk tjejmage sägs de ju;)

Hittade ett par från mamalicious på rea igår. Kostat 500 och nu bara hälften:) Sånt gillar vi! Hade lätt kunnat köpa fler par om de bara funnit storlekar!! Blir tokig, finns bara stora storlekar! Okej visst på rea är det utplockat men kikar man på h&m så finns det bara stora storlekar där med. Vad handlar alla som är smala? Jag är väl relativt smal så jag har bara ett litet problem. Har 36-38 i byxor, finns inte på h&m, inte ofta iaf! Och inte på de h&m jag varit på. Där börjar alla byxor på 40:/ Hittat ett par i storlek 36 men dom var självklart för korta... Man får inte vara lång och smal och gravid tydligen..

Men dom jag hittade igår satt på provdockan, storlek 27/34. Haha tyckte de var kul att jag och den smala provdockan hade samma storlek:P Med tanke på hur tjock jag var för bara 1 år sedan!
Provade flera par i storlek 28/34 men fan de var för stort.. Får återkomma dit och kika om det finns några kvar i storlek 28 om en månad. Kommer nog komma i dom då haha:P

Nu sitter dom perfekt, kommer säkert töjas lite men dom kommer nog inte bli som en sopsäck då iaf=)

Vad tycks?


Jag älskar mammabyxor! Är så gott att ha över magen, och varmt=)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Guuud vad snygga mammabyxor :)

Riktigt snygga! Är dem sköna?



SV: Tack min vän!



Kraaam Emelie

2011-01-29 @ 14:46:18
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: eriika

ser jättebra ut! och jag älskar oxå mammabyxor, om inte alla mina varit förstora nu hade jag lätt kunnat gå runt i dom :P

2011-01-29 @ 15:44:14
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: hehe okej :D när beräknas lillen att komma ? kram

2011-01-29 @ 18:15:42
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: Cecilia- Mamma till Vincnent

Vilka snygga byxor! Jag tycker ju dock inte om jeans men jag levde i mina mamma leggningsar nör jag väntade Vincent =) Hoppas på att det är likadant mode om det blir fler barn =P hahah



I sommras köpte jag ett på enormt sköna jeansshorts dock när jag gravid o dem tycket jag verkligen om!

2011-01-29 @ 20:09:44
URL: http://ceciliase.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygga! Vart har du köpt dem? Eller är mammalicious hm kanske?

2011-01-29 @ 20:24:27
Postat av: Malin

(hehe) jag har t.om testat "mamabyxor" även fast jag inte är gravid ;P



Alla andra jeans sitter så knasigt på mig, har en konstig kroppstyp :P

MEN hoppas snart att jag får använda mammabyxor till vad dem är till för (gravid mage)

2011-01-31 @ 18:41:30
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0