Fredag

Underbart med fredag! Ska ha tacomys ikväll:) Undra ifall jag fortfarande gillar guaccamole? Åt avokado för någon månad sedan och höll på att spy så äckligt de var. Jag som gillar de annars. Och guaccamole älskar jag!

Fått gjort ganska så mkt av de vi planerat in idag faktiskt. Alice och jag tog ett bad tillsammans i morse, så mysigt!
Sen har vi sovit en stund och sen lunchat och nu precis städat lite.
Ska snart äta lite mellis och sen gå till babyhuset och där ska Fredrik hämta oss sen när han slutat och vatt hemma och bytt bil. Sen ska vi handla=)

Eventuellt hyra film på vägen hem sen också=) Något mys ska väl vi ha i helgen nu när vi väl är friskare=)


Alice gosar med Harry<3

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

aw söta ni är tillsammans <3 kram <3 avokado mums :D

2011-01-28 @ 19:30:56
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Ja fy. Jag skulle göra vad som helst för att få byta plats med honom. Men som sagt, dom blir starka av att vara sjuka ibland också... hur illa det än må vara så tycks dom alltid överleva. :)



Ja Mario är toppen nu på helgen och några helger framöver innan man börjar tröttna igen :D

2011-01-28 @ 21:28:00
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

Gud vad mysigt att känna den lilla bebisen :)

2011-01-28 @ 22:29:05
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0