Kvällsblogg

Sitter här och bloggar i min ensamhet. Fredrik diskar och är snart klar så då ska vi gå och lägga oss. Sänger är obäddad och jag är på tok för lat för att bädda själv. Eller ja jag orkar fan inte börja mig. Har ont i ryggen idag. Var nere på stan och köpte semla för att överraska Fredrik med innan, var snor halt ute så gick och spände ryggen. Såg 3 som trillade i backen och en som trillade med cyklen, så halt var de!

Tur att jag hade vagnen annars vet jag inte hur det kunde gått med mig och magen! Halkade till säkert 5 gånger på bara den korta biten till stan:/ Gravida, håll er inne när det är halt!

Imon beroende på hur pass pigg jag känner mig kanske vi ska träffa E på stan och hennes son:)
Hoppas jag mår fint! Har haft sån huvudvärk ikväll! Och Fredrik mår inte alls bra! Han mår bättre nu än när han kom hem men han är fortfarande dålig.

Bort med alla sjukdommar nu!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Okej, kanske smart att inte berätta för alla exakt vilket datum bebis ska komma. =0P



Ja, det tycker jag också känns som en fördel, att min bebis kommer efter löning. (Inte för att jag har inkomst nu, men sen framöver...) =0)



Superfint namn på eran lilltjej. ;0)

2011-01-25 @ 09:52:02
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vännen, får jag lägga till länken till din nya blogg på min blogg? :)



Ja, för jäkelen, gå försiktigt för allt i världen!



Kraaaam Emelie

2011-01-25 @ 11:06:29
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0