Måndag

Och ny vecka. Snart är Harry här, haha:P
Nä men tiden går faktiskt helt galet fort! När jag tänker på de blir jag deppig, snart är jag ju 23!! Gammal..

Idag har jag och Alice tagit oss ett morgonbad. Jag frågade henne om hon ville bada, svoooosh sa de så stod hon redo utanför badrumsdörren med leksak och tutte och skulle bada:P Så vi tog oss ett bad och sen en fm lur på de:) Där efter vare lunch och sen hade jag världens planer på en lååångpromenad och sen till stan för ett ärende. Blev en kort promenad på 50 min och ingen tur till stan.
Få ta de imon ist.

Efter 16 ska jag och Martina ner till stan och kika lite.

Innan dess ska jag ta mig lite fika, glömt äta idag.. Ja jag gör så. Äter frukost sen blir det stressigt vid lunch och så glömmer jag äta. Jag är inte så hungrig på dagarna, det kommer runt 18. Och nu har jag blivit känslig för lukt igen så jag kan kanppt äta något som luktar för mkt. Svårt detta med graviditets luktsinne.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0