Måndag

Go morrn!
Oj va gott jag har sovit inatt! En av de få nätter som jag sovit hela natten utan att behöva gå upp och kissa, sen oktober! Jag hade ingen aning om att jag var gravid men ca 1,5 vecka innan jag plussade började jag vakna minst 1 gång varje natt och behöva kissa. Sen har det fortsatt, tills nu. Hoppas jag slipper vakna nu mera, iaf ett tag:)

Dock har HELA familjen väckt mig i morse:P Först Fredrik när hans alarm ringde 5:50. Sen Harry vid halv 8 för jag hade lagt mig på mage när jag somnade om, han sparkade hejvilt mot magen som låg mest ner i sängen. Blev väl trångt.. Sen väckte Alice mig vid halv 9. Då var Harry igång igen. Han sparkade en bra bit över naveln, så hårt att jag hoppade nästan till. Lyfte på täcket och tittade på magen och visst ser man de! Hela magen gick som i vågor och sen såg man sparkarna så tydligt! Ungefär så som jag såg med Alice i magen i vecka 28-30. Helt galet att det syns så tydligt och känns så mkt så här tidigt. Häftigt iaf. Han är i fullgång nu när jag sitter här vid datorn också. Sällan att han är still den plutten. Undra hur det blir när vi kommer upp i vecka 30+.. Kommer ju se fötter tryckta genom magen haha!

Alice står framför tvn och kollar på Nicelodeon. Hon sitter sällan ner framför tvn. Det verkar vara något bra nu för hon har tittat säkert 10 min.

Fredrik är typ sjuk idag. Han har ont i halsen och känner sig inte pigg. Jag har huvudvärk och mår lite lustigt jag med. Så idag blir det nog en lugn dag. Kanske går jag och Alice ut en kort sväng om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: martina

Nämen vad är dte jag får se när jag kikar in i din "vanliga" blogg:D Stort grattis till er alla:D Så underbart, ska vi ha typ samtidigt:P jag har bf dne 13 juni:) Tror du får en till tjej:P Som mig, vet inte varför:P Visst känner man sparkarna och ser dom galet tidigt andra gången, kände tidigt med isabelle men denna gång ännu tidigare:P Som du skriver, samma som i v 28 ungefär! Den bökar och har sig, och ligga på magen det uppskattas inte, haha hur ska detta gå:) Stort lycka till iallafall, ska bli kul att följa den här graviditeten med för dig precis som jag följde när du väntade "nisse":)

2011-02-15 @ 23:07:28
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0