Mirakel?

Idag är alla friska:) Typ.

Fredrik är och jobbar, Alice leker och jag äter frukost. Jag mår la sådär. Mådde illa igår kväll. Men idag är de bättre, har lite huvudvärk bara. Alice hade de jobbigt inatt. Somnade och vakande efter nån timma och skulle inte sova mer, försökte och försökte men de gick inte. När vi la henne vid halv 9 igår hade hon 39.1 och var så pigg och glad. Vi hade skojat och lekt lite och hon verkade inte alls varm. Hon fick alvedon och när hon sen vakande vid halv tolv så hade hon normal temp på 36.4:) Men hon kunde inte somna om så hon fick sova jämte oss i våran säng. Då somnade hon gott och sov ganska så bra, lite oroligt och mkt snurrande dock. Vid 8 vakande hon idag, jag hade gärna sovit längre! Så trött! Alice snuttar ju så högt på nappen ibland att hon väcker mig av de:/ Så till och från under natten har hon väckt mig med sitt snuttande och snurrande.

Idag måste de städas och Alice ska badas och handlas mat och jag vet inte vart jag ska börja.

Kanske med att ta en dusch.

Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Va skönt att hon frisknat till. Det är aldrig roligt när barnen är sjuka. Min son hade 40 grader i början på veckan och har fått sova mellan oss hela veckan. Man är helt slut efter alla dagar som gått :)

2011-01-28 @ 15:04:22
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0