Mitt på dagen

Hej!
Fredrik kom hem för en stund sedan, jättesjuk:( Hon slocknade på soffan nu. Fattar inte att han kan sova här ute när vi sitter här med tv på och Alice som läser sin bok jättehögt, verkligen.

Alice verkar liiite piggare nu. Ska ta och lägga henne om en stund och sova lite em. Jag har sån sjuk huvudvärk! Hoppas de går över när jag tar en lite lur. Jag gillar nämligen inte att ta alvedon. Och verkligen inte som gravid. Jag undviker allt som är dåligt och som kan vara dåligt och som jag tror kan vara dåligt. Så alvedon går bort.
Dock sitter jag här och dricker ett halvt glas cola så lite dubbelmoral har jag allt. Tänker på koffeinet i colan nu.

Nu slet hon precis sönder sin favorit bok! Jag blir tokig! Har varit såå rädd om den och så tror man att hon ska kunna sitta själv 5 min och läsa den utan att ta sönder den men icke.. Jaja såg att den går att beställa på Gobokens hemsida så får köpa en ny sen som både hon och Harry kan ha. Stackars Tuff tuff tåget nu=(

Hoppas alla har det bra och att ni är friska!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars er!

Jag har också en sån enorm huvudvärk :(



Krya på er.

Kraam

2011-01-26 @ 15:27:03
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det är inte roligt att vara sjuk, hoppas ni blir bättre snart :)



- Kiwi som är så gott!:o

Nej, vad roligt! :D En till liten bebis. Jag vill också ha barn :)

2011-01-26 @ 16:43:00
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0