Oh happy day

Vaknade av att Alice låg och gjorde så söta ljud:) Klockan 9!! Jag och Fredrik låg och fnissade åt henne en stund sen fick hon komma till oss och gosa. Vi alla låg och myste en bra stund, Harry var med också:) Hela magen gungade, dock inga såna karatesparkar som det brukar vara. Sen strax innan 10 gick vi upp. Både jag och Fredrik ville göra något skoj idag. Synd att de inte finns något lek och bus land här i Vbg. Närmaste är Halmstad eller Göteborg och det är ca 7 mil till vilket som. Åker ju lätt helst till Göteborg. Men idag när Alice hade lite feber igår.. Nä vi skippar de tills hon mår helt 1oo. Så vi tar nog ne tur till Gekås idag. Köpa lite kritor och pappersark till Alice så hon kan måla lite=) Får hon fatt i en penna och papper så ska hon måla! Så tänkte att då kan vi ju åka dit och handla de idag.

Nu ska jag duscha och Fredrik dammsuga sen ska vi strax åka=) Om inte Alice har feber men det tvivlar jag på då hon inte var varm ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0