Personlighetstest

Gjorde ett personlighetstest helt gratis, lite kul!

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Tycker de stämde rätt så bra=)

Yrkerna som är markerade är yrken som jag själv tänkt på. Lärare vill jag ju helst bli.

 

Testet hittar du här och det är helt gratis och kräver ingen idiotisk registrering etc.


Kommentarer
Postat av: eriika

jag fick den av mamma så jag vet faktiskt inte vars den kommer ifrån.. men jag skulle kunna fråga henne :)

2011-01-31 @ 22:16:30
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Emelie

Wiii såna test gillar vi :)

Gratis är gott!



Kolla in min blogg, och se min personlighet som stämde nästintill 100% :)



Have a nice day friend.



Kraaam

2011-02-01 @ 10:53:00
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0