Sjuka=(

Idag var Fredrik hemma från jobbet. Lika bra de för han var inte alls bra:/

Alice var ganska så pigg imorse. Jag lika så. Tänkte att ja va kul, vi kan höra av oss till en vän och gå ut i solen efter lunch. Sen började Alice gnälla och jag la henne, självklart somnade jag.. som vanligt. Hon gnyr och gnäller till och från i sömnen, märker att hon är brinnande varm. När hon väl vakande var hon kokhet och jätteslö. Antog att hon hade feber. Gissade på 38,3, så högt har hon bara haft en endaste gång när hon hade tagit sina vaccinations sprutor. Vi tog feber och den låg på 39.5! Helt galet med tanke på att hon ligger på 36.2 när hon är frisk. Hon fick alvedon och mkt vatten. Sen lite lunch, som hon kräkte upp på hela sig själv, mig och golvet. Satte det fel och började hosta stackarn:( Så det var den maten som vi fick i henne som kom upp. Gav henne lite frukt som hon åt upp och nu somnade hon i Fredriks knä i soffan. Stackars Kotten=(

Jag kände nu vid 13.30 att jag börjde må dåligt. Nu har jag sprängande huvudvärk och är så yr, känner mig varm också. Typiskt.. Om jag blir riktigt dålig tills imon hoppas jag Fredrik är helt frisk så han kan stanna hemma och ha Alice. Eller så kan väl jag slippa bli sjuk så jag kan ta hand om min sjuka familj!

Inte kul alls:/

Oj nu snurrar allt här! Måste lägga mig ner en stund. Kanske bud på att ta en alvedon till och med, ja så dåligt mår jag så jag till och med överväger de! Ja det måste bli en alvedon nu.

Krya på oss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Era stackare!



Intervjun gick bra idag, eller ja, det kändes bra. Får troligtvis svar nästa vecka och det nya caféet öppnar om 2-3 veckor. Håll tummarna för mig!



Kraaam



ps. Krya på er!

2011-01-27 @ 21:43:25
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0