Sparkas hela tiden

Imorse fick Fredrik känna sin andra spark. Han kände en när jag var i vecka 16, nästan 17. Jättetidigt! Med Alice var jag nog i vacka 20 innan han kände något.
Undra hur Alice kommer reagera när hon känner Harry sparka:P Hon satt och sov i mitt knä innan och lutade sig mkt emot magen, Harry var skit förbannad:P Skarkade hejvilt tills jag flyttade henne lite bort från magen:P

Idag kände Fredrik sin andra spark:) Jag har ju känt varje dag sen i slutet på vecka 16 så för mig hör de till de vanliga nu. Det är verkligen skillnad på att ha moderkakan i framvägg och i bakvägg! Sparkas hela tiden nu=)
Väldigt mysigt=)

Denna tog jag nyss.
Tycker magen börjar bli lite större nu=)

Ännu kan jag knäppa flera av min vanliga jeans, och de jag inte kan knäppa har jag en liten hårsnodd i knapphålet och sen trätt runt knappen:) Känns skönt att inte gått upp så mkt.
Fortfarande 4 kilo + sen jag blev gravid. Äter väldigt lite nu med så det är inte så konstigt har ingen matlust längre, vissa dagar får jag tvinga i mig mat. Mitt sug på juice är borta nu också. Nu är det soya som är intressant. Soya och ris. Drömmer om soya. Konstigt eller hur;P

På måndag ska jag till sjukgymnasten. Min rygg pallar inte mer och jag måste ha hjälp. Är inte foglossning utan antingen en muskelknuta eller en nerv i kläm. Kom nu med denna graviditeten. I vilket fall gör de ont!

Hej på er!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Guuuud vad söt liten mage du har :)

Åhh jag längtar tills Harry kommer ut! :)



Kraaaam

2011-01-20 @ 20:36:27
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: waki

SV; Tack så mycket, hoppas allt blir bra med barnet:)

2011-01-23 @ 16:55:11
URL: http://waaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0