Tisdag

Go morrn!

Idag vakande Alice strax innan 10! Helt galet att hon sov så länge! Hörde henne lite vid kvart över 7 men sen måste hon somnat om för sen vakande jag inte fören vid 8 av att hon gnydde till. Men sen somnade vi båda om igen:P Nu är jag jätteseg! Måste göra något för att komma igång! Tänkte ta Alice i vagnen och gå en lång promenad efter lunch så man vaknar till. Om jag orkar.

Idag skulle jag vilja åka och kika på syskonvagn. Vi har nog bestämt oss för två nu av alla vi tänkt på. Så nu måste vi bara prova dessa och sen vem som är bäst=)

Vi behöver inte så mkt grejer till Harry. Bara en säng. Men känner jag mig själv rätt så kommer han sova jämte mig och Fredrik iaf några månader:P Men kan ju vara bra med en säng till honom också.

Vill börja kika på sånt nu iaf=)

Nu ska jag iaf slänga mig på soffan en stund.

Alice och jag för en stund sedan. Hon har fortfarande jamasen på sig=)

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

söta!

2011-01-25 @ 15:53:12
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: josephine

Jätte fin blogg ;)

2011-01-25 @ 18:28:23
URL: http://josephinefornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0