Ultraljudet med Harry

Idag gjorde vi ett ultraljud på mvc! Allt såg jättefint ut och den var en så söt bebis! Fick reda på vad Harry är för kön också! Men det talar vi inte om innan han är född:P Och låt er inte luras av att jag skriver "han" eller kallar "honom" fortfarande för "Harry". För de är så han heter i magen, kille som tjej:P Alice hette ju Nisse i magen:P Men de var inte helt 100 att könet stämde så vi ska göra ul om 2 veckor igen bara för att vara på den säkra sidan:)

Jag har ett sparkskydd! Jag bad om de denna gången;) Nä men med Alice så låg ju moderkakan i framvägg neråt och hon sparkade sönder mina revben. Hon sparkade så hårt att jag grät:( Så denna gången bad jag att snälla låg mig få ett sparkskydd för mina revben! De fick jag:) Moderkakan ligger i bakvägg och sen uppåt så den kommer nog täcka revbenen lite iaf:D De kan förklara varför min mage är mindre nu än med Alice. Moderkakan "fluffade" ju till de hela lite:P Men 15 kilos övervikt innan jag blev gravid med Alice gjorde nog sitt också:P

Det var otroligt häftigt att se Harry:) Han låg och flaxade med armarna och bena hela tiden. En liten vilde! När vi kom ut från mvc höll jag på att börja böla, jag fick veta vad vi väntar! Jag blev sååå lycklig! Det gjorde det hela 100 ggr bättre! Jag känner sån lycka som jag kände när jag första gången såg vad Alice var för kön när hon föddes:) Kommer lätt vilja veta könet på mina kommande barn! Denna lyckan är helt magisk!

Här är våran lille plutt!! Han låg och suttade på tummen till och från, mammas sötnos!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Man hör ju hjärtljuden hur tydligt som helst :)

2011-01-05 @ 15:27:03
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Roligt att jag fick äran att kolla in nya bloggen. :) Tack! Har inte hunnit sitta och läsa allt än, men ska göra det ikväll! Som jag skrev på andra bloggen, bara att säga till om du vill ha hjälp med nått, jag kan liite om header och så.

2011-01-12 @ 19:13:24
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0