Vampires suck

Hyrde film ikväll, blev 3 stycken och den första vi såg ikväll var Vampire suck. Orkade inte med en film som man behövde tänka av.

Så vad tyckte jag.. Jag gillar inte Twilight, sämsta filmerna jag sett som handla om vampyrer. Men jag gillade denna parodin på filmerna. Okej, den var inte kul, men vissa sketcher var roande. Jag gillade hur dom överdrev och drev med inte bara kataktärerna ur Twilight utan själva personligheterna och storyn.

Fredrik avskyr Twilight. Och han asgarvade flera gånger till Vampire suck och gillade den mkt. Jag skulle kunnat sett något annat men visst den var ok, typ. Kommer nog inte se om den.



Har du sett den? Vad tyckte du?

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Haha, vi hyrde den igår också. Men jag tyckte inte om den så mycket, tyckte mest den var överdriven och fjantig..

2011-01-29 @ 07:08:04
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vaaaaa? Gillar ni inte twilight?

Det är mina favoritfilmer :)



Trevlig Lördag vännen!

Kraam

2011-01-29 @ 14:48:13
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0