3 år och 3 veckor

Idag är det exakt 3 år sedan jag och Fredrik träffades för första gången:) Och idag blir även vårt andra barn 3 veckor.

3 år är ingenting, men gud så mycket de hänt på den lilla tiden. Om detta är vad livet har att erbjuda så längtar jag såå mycket emot de kommande året, för fy va underbart vi har haft de dessa 3 åren:)

Vi bodde 20 mil ifrån varandra i början men ändå har vi aldrig varit ifrån varandra mer än 5 dagar i rad. Jag har aldrig saknat någon så som jag saknade honom då vi bodde på olika orter. Jag var så olycklig utan honom. Aldrig känt så förr inför någon!

Fredrik är min bästa vän, min älskade, min underbara! Kan inte bli bättre=)

Vi flyttade snabbt ihop, eller vänta först blev jag ju gravid efter ca 6 månader tillsammans, sen flyttade vi ihop=)
Vi fick Alice, en vinter och vår gick och sommaren kom. Började fundera på syskon till Alice. Sen blev jag gravid igen och nu sitter vi här med två fina barn, en flicka och en pojke! Min familj, vår familj!

Jag är så himla lyckligt lottad!

Kommentarer
Postat av: carola

åh 3 år, vi har hunnit med 14 och det börjar bli tufft.

Vi har gått igenom så mycket och på vägen tappat bort varandra, de senaste åren har bestått av att kämpa för att överleva dagen.



3v, går allt bra?

kramisar

2011-07-17 @ 21:50:49
URL: http:// mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0