Åh ja!

Hurra för idag är Fredriks sista jobbdag! Nu har han 5 veckors semester, underbart!

Tänk att vi kunde planera in en bebis så bra haha:P Tanken var ju faktiskt att bebisen skulle komma i samband med Fredriks semester, de pratade vi om innan jag ens var gravid:) Sån tur att de blev som vi ville:)

Wheels & Wings börjar idag. Tyvärr är Hugo för liten för barnvakt så de blir en nykter sådan, men vad gör de:D Igår var iaf sista dagen på min antibiotika, pga inflammationen i livmodern efter förlossningen. Hurra för de, för nu kan jag ta mig en öl i helgen:) Ska faktiskt be Fredrik svänga innom systemet och köpa en Red Stripe åt mig=) För en öl kan man ju ta, de ska inte vara någon fara för Hugo. Annars har jag iofs fryst bröstmjölk, just in case.

Nu vaknade Hugo, dags att gå:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Red stripe är Jesper favoritöl, själv klarar jag inte den! Vad är det wings för något? Jag hoppas att ni får 5 underbara veckor tillsammans :) trevlig semester och trevlig helg tjejen! Kraaam

2011-07-15 @ 16:04:26
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0