Äntligen fredag

Inte för att de spelar någon roll nu för oss, Fredrik har ju semester=)
Men lite helg-lyx vill man ju ha=)

Haft en hemsk natt, som nästan varje natt. Inatt har Hugo haft ont i magen.. Jag testade att inte dricka mjölk på hela dagen igår men de gjorde ingen skillnad. Ska dock fortsätta några dagar och inte dricka mjölk. Igår fick jag bara i mig lite mjölk i kaffet och maten. De kanske var tillräckligt..? Eller så är de något annat hans mage inte gillar. Knäckebröd? Kaffe? Smör? Lök? Lök kan de kanske vara.. Vi äter mkt lök här hemma, har de nästan i all mat. Få försöka lista ut vad de kan vara.

Nu strax ska vi till bvc för Hugo ska ha sin 4-veckors koll=) Redan.. Tiden rusar förbi! Dagarna är såå korta, hinner ingenting!

Inatt har jag sovit kanske 3 timmar, och då inte inhållande:P Först en 30 min sen vaknade vi och åt och rapade och bytte blöja, sen somande inte Hugo om förens vid 1. Sen var de dags igen vid lite efter 2, då var vi uppe till halv 5.. Sen somnade jag strax innan 5 och vaknade strax innan 6. Och var vaken till halv 7, och precis när jag somnat vaknade Alice. Men jag lyckades somna om och sov till halv 8:P Helt galet hur kroppen kan fixa att ha de så här. För så här har vi haft de ett bra tag nu.. Sova får man göra när barna är mer självständiga, typ när dom är utflugna om 18 år:P

Återkommer med vikt och längd på Hugo sen i em=)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Lök, kol, kaffe och starkt kryddad mat kan påverka magen hos de små. Hoppas att det löser sig för han, jag vet allt för väl hur det är när de har ont..

2011-07-22 @ 12:30:43
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0