Fredag

Hejsan
Här rullar allt på. Jag börjar känna mig bättre och orka mera. Så idag ska vi plocka undan lite och städa. Förhoppningsvis låter Hugo mig vara så pass länge så mina gardiner kommer upp idag, kan ju hoppas.
Han använder mig som napp och ska sutta på mig allt från var 15 minut till att de kan gå någon timma mellan snutten. Han suttar HELA nätterna.. Så jag får ligga helt stilla och försöka sova så gott de går för napp tar han inte, och gör han de går de några minuter sen spottar han ut den skit sur.. Inatt var han till och med vaken en stund och låg och kikade så då passade jag på att sova lite:P Sen hörde jag honom grymta så var de dags igen..

Nu har han legat i sin vagga i snart 40 min, vaken och nöjd. Men nu ska han upp och snutta verkar de som.
Allt går så sakta med en snuttig bebis, inte mkt blir gjort mellan snutten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0