Go morrn!


Och här sitter vi, ganska så nyvakna. Alice har sovit hela natten, minus en period då hon drömde vid 4. Då var Hugo också vaken och skulle upp så vi satt och kikade på MTV en stund, sen somnade han vid bröstet på mig och då smög jag in och la ner honom försiiiiiktigt och se på fan vi sov till klockan 6 sen=)

Varannan timme har de vatt matdags inatt, sen har jag bytt några blöjor också.. Han äter som en häst! Bytt 2 blöjor nu på en timma och tro de är dags för 3:e nu snart.

Ser såå fram emot Fredriks semester, jag ska sova!! Inatt drömde jag att vi köpte ny fluffig säng och jag somnade i den i affären:P Ett tecken på att jag får för lite sömn nu kanske:P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhh vad söt bild :) hur är livet som tvåbarnsmamma nu då? Skönt när Fredrik har semester så att du får vila ut :) à en bra dag. Kram Emelie

2011-07-14 @ 10:58:08
URL: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0