Hejsan

Vad det är för dag eller vad klockan är bry vi oss inte om:P Vi tar dagen som den kommer och mattider och sovtider har blivit helt tokiga! Få försöka få iordning på de till helgen, för de är la snart helg..? :P

Idag har jag mått liiiite bättre så jag hängde med och handlade innan. Och innan dess stannade vi på en lekplats så Alice fick leka en timme. Hon hittade en kompis där som hon lekte bra med så hon är riktigt trött nu ikväll=) Sen handlade vi men jag och Hugo stannade i bilen ist, de går lite snabbare då:)

Nu ska vi städa lite här hemma, har haft framme dammsugaren typ 3 dagar nu för vi skulle dammsugit vårat sovrum men jag har inte orkat pga inflammationen och Fredrik har inte hunnit. De märks redan nu att de är en extra i familjen:P Tiden räcker inte till, och mycket mera tvätt!! Och då har vi ändå ingen kräk bebis:)


Tjing!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0