Ingen tid

Finns ingen tid till att blogga nu mera. Även om de inte tar många minuter och skriva ett par rader. Så fort jag sätter mig här kommer Alice "Oppa oppa" och sätter händerna under mitt lår och ska lyfta upp mig för hon vill sitta vid datorn och titta på Bumbi björnarna.. Ska köpa den på dvd till henne när den kommer ut, ett jädra tjat om dessa "bumbii" hela tiden:P

Hugo har börjat ta napp! Lite så där... Han suttar en stund och sen somnar han och spottar ut den, skönt att han iaf kan somna på sin plats i sängen och inte jämte mig vid mitt bröst. Han har en egen hörna i våran säng med kuddar och filtar, som en lite borg=) Han tar halva sängen, den andra halvan ligger jag och Fredrik på så de är lite trångt men de är bara mysigt=) Tacka för att de inte är så varmt som de var när Hugo var helt ny, då var de klippigt att ligga så trångt!

Hugo har börjat få magknip på kvällarna.. Han skriker och skriker och skriker:( De enda som funkar är kolik massage på magen i en evighet, då kommer de fisar och/eller bajs och de går över. De tar oftast lång tid så hela kvällarna går åt till att trösta honom. Stackars lilla gubben! Köpt semper droppar så hoppas att dom gör någon verkan.

Nu ska vi rulla vidare här. Göra oss iordning och kanske ta en tur till Gekås sen i em. Få se=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0