Lördag

Go morrn!
Idag fick jag sovmorgon. Men Hugo låg kvar inne i sovrummet jämte mig, och inte gick de att sova då för han hade magknip och låg och suckade och stånkade och fes om vart annat. Undra vad jag ätit som han är känslig mot nu plutten. Så fick inte någon extra sömn, men var gött att vila en stund iaf=)

Hugo har börjat intressera sig för saker runt omkring nu så han vill titta, se och höra allt:) Han hänger på min axel och tittar nyfiket runt, de älskar han=) Igår låg han på skötbordet och tittade på sina fiskar (en mobil som vi hängt över skötbordet) och han var så intresserad:P När jag tog bort honom började han grina lilla gubben:) Han ville ju titta på fiskarna:)

Nu ska vi göra oss klara och se vad vi ska hitta på idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0